Oct 27, 2012

Stenograme Nita - Scripcaru

Stenogramele au aparut in urma cu o saptamana in presa centrala. Initial, identitatea celui cu care face afaceri Scripcaru in numele Brasovului a fost ascunsa.

Nimeni din Brasov nu a publicat aceste stenograme in care sa apara clar identitatea interlocutorilor: presedintele PSD Brasov, deputatul Constantin Nita, si presedintele PDL Brasov, primarul George Scripcaru.

Dupa cum se vede, Pateu este plurivalent: in timpul zilei lupta cu "hotii si mafiotii" de la PDL, iar noaptea isi activeaza farmecele in fata "excelentelor" de la acelasi PDL.

Constantin Nita: Alo, domnu preşedinte primar, ce faceţi?
Scripcaru: Să trăiţi, domnu preşedinte! Cu partidu pe aici, mă zbat şi eu pe la Bucureşti.
Constantin Nita: Auzi excelenţă! Eu am reţinut atunci seara că tu ai avea posibilitatea să închiriezi reţeaua aia subterană pentru un anumit operator. Întrebarea mea este următoarea, cât luaţi voi pentru km?
Scripcaru: Deci e foarte important ca cei care vor să vadă întâi despre ce este vorba, că un operator dacă nu vede că sistemul este continuu şi doar pe bucăţele aşa, o să aibă ce ştiu eu ce...părere.
....
Scripcaru: Dacă e, ca să-ţi spun astea acuma exact trebuie să mă uit pe hârtii, că nu ştiu toate detaliile
Constantin NitaCă facem un contract de închiriere pe ce stiu eu 10 ani, aşa, dar un preţ care să trăiască primăria 10 ani!
...
Constantin Nita: Adică noi venim şi luam tot, tot ce ai! Toate tronsoanele. Luam şi noi ce putem pe acolo, mai pe decesubt, prin canale.
Scripcaru: Da, da, tronsoane.
Constantin Nita: Deci vezi tu câţi km ai şi îmi spui..bă, atâta e km. Dacă ne convine, luăm, dacă nu, nu. De ex, am înţeles că unele oraşe închiriază undeva între 15, 16 milioane km de lei vorbesc. Dacă depăşeşte 20 de milioane atunci poti să ţi-l ţii, să îl dai cui vrei tu, că nu ţi-l iau.
....
Constantin Nita: E treaba bună, 10 ani de zile stai şi tai factură, nu faci nimic altceva. Şi chiria anuală. N-ai treabă, îţi vine la sfârşitul anului.
Scripcaru: O să taie cine va fi primar
Constantin NitaBă, nu ştiu cine va fi primar. Poate vin eu, candidez eu. Mai candidez şi eu 8 ani de zile, te-ai învăţai, şi cu 4 viceprimar, 12, îţi ajunge mă!

(Sursa)

2 comments:

  1. Anonymous4:34 PM

    QED. Cel care se jura ca nu are nicio legatura cu Scripcaru si ca a aparat cinstit sansele USL la Brasov :) Vezi comentariul de pe constantin nita. Rusine stimabile!

    ReplyDelete